Freitag, Februar 29, 2008

Bügelbrett - Ironing board


Ich bin der Anregung auf Libby's blog gefolgt und zeige hier meine antike Redword-Bügelbrett-Abdeckung. Ich wünschte, die dort gezeigten Heinzelmännchen würde es tatsächlich geben und von Zeit zu Zeit meinen Wäscheberg bearbeiten.

On Libby's blog she asked to see our ironing board. Here you can the board-cover after ironing. Wish the little helpers will come in persons getting my laundry done;-)

Kommentare:

Libby hat gesagt…

Oh my - I do think we all need little helpers to come take care of our ironing chores . . . more time for quilting *s* Thanks for playing.

CONNIE W hat gesagt…

Yours is so beautiful!

Linda hat gesagt…

What a lovely cover, almost too pretty to put an iron on it.

Flöckchen hat gesagt…

Woww... ist das toll.... Wie in alles in der Welt kommt man auf so ein tolles Motiv??